SSN Studentsamskipnaden Sørøst-Norge logo SSN Studentsamskipnaden Sørøst-Norge logo
Vis alle resultater
EN
Søk Min Side
  • Min Side
  • Studentbolig
  • Finn et sted å bo
  • Mat og drikke
  • Helse
  • Trening
  • Bokhandel
  • Arrangementer
  • Barnehage
  • Studentgoder
  • Om oss
  • Blogg
  • Helserefusjon = penger tilbake for helseutgifter
  • Student i Sørøst-Norge? Denne appen MÅ du ha!
  • Sulten? Se ukas meny
  • Samtaletjenesten
  • Studentrabatter
  • Har du en idé verdt 10 000 kroner?
  • Bra for deg, student
  • Det blir studentrevy i Drammen i mars!
  • Studenttelefonen
  • Våre kurs
  • Ofte stilte spørsmål om alle SSNs tjenester
  • Send melding
  • (+47) 31 00 90 00
  • Om oss
  • Presse
  • Våre åpningstider
English
  1. Hjem
  2. Servicekontoret på Ringerike

Servicekontoret på Ringerike

Velkommen til kontoret vårt på Campus Ringerike! Du finner oss på rom C105, ved siden av samtaletjenesten. Nøkler kan plukkes opp i Brage Bok ved hovedinngangen.

Åpningstider

Om kontoret

Hente/levere nøkkel

Ukedag Åpner kl Stenger kl
Man. 09:00 13:00
Tir. 09:00 13:00
Ons. 09:00 13:00
Tor. - -
Fre. - -
Lør. - -
Søn. - -
Ansatte/Helsefremmende og forebyggende/Marilena_Aker_Bø_myown9

Marilena Aker

Rådgiver studentrelasjoner, Ringerike. Kontor: C105.
+47 31 00 90 00
[email protected]

Vi er her for deg!

På kontoret på Campus Ringerike treffer du Marilena, som kan hjelpe deg med alt fra trøbbel i kollektivet, til spørsmål om hvilken studentforening som kan passe for deg, til en prat om studentlivet - enten det gjelder kjærlighetssorg eller andre små kriser i livet.

Kort sagt det meste som rører seg for deg som er student - i livet utenfor studiene.

Du som allerede er engasjert i studentfrivilligheten kan kontakte Marilena for hjelp og støtte med foreningsarbeid.

Spørsmål om studentbolig?

Sjekk Ofte stilte spørsmål om studentbolig!

Fant du ikke ut av det du lurte på der? Da er det sentralbordet som har svaret: Ring, send oss en melding eller chat med oss (via ikonet nede i høyre hjørne).

Send oss en melding

Ring sentralbordet: 31 00 90 00

Husk at du melder fra om feil/mangler ved studentboligen din på Min side.

Her er vi:

Marilena har kontor C105 (ved siden av samtaletjenesten), og er her i åpningstidene når hun ikke er ute på oppdrag. Møter du stengt dør, kan du sende en e-post eller ringe, eventuelt prøve igjen senere :)

Besøksadresse:

Bredalsveien 14, 3511 Hønefoss (Kontor C105)

Postadresse:

Postboks 164 Sentrum, 3502 Hønefoss


Hente/levere nøkkel

Beboere på Campus Ringerike Studentboliger kan avtale å få sin nøkkel levert på rommet, slik at man kan låse seg inn via Mitt nøkkelkort i Student Sørøst-appen eller fra Min side på desktop/mobil. Ellers kan nøkkel hentes i Brage Bok innenfor åpningstidene.

Ved utflytting kan nøkler leveres i Brage Bok eller i dropboxen:

Campus Ringerike Studentboliger, Luna:

Merket dropbox ved postkassene.

VIKTIG om bruk av dropbox for nøkkellevering!

Nøkler og alt annet som leveres i våre dropboxer MÅ ligge i navnet konvolutt.

Les mer om nøkkel 🔑

  • Les mer om å hente nøkkel her >

  • Les mer om å levere nøkkel her >

  • Bruk mobilen som nøkkel >

Faste avvik i åpningstider

Servicekontorene har reduserte åpningstider i vinterferie, høstferie, juni og juli. Vi holder stengt hele påskeferien og hele romjulen, samt på alle røde dager.

NB! Bemerk at dersom din kontrakt starter i en helg, på en helligdag eller i en ferie, kan du ikke flytte inn før første påfølgende arbeidsdag klokken 13:00. Om kontrakten din avsluttes på en slik dag, kan du levere nøkkelen din i en av våre dropboxer.

Tjenester

  • Studentbolig
  • Mat og drikke
  • Helse
  • Trening
  • Bokhandel
  • Barnehage
  • Studentgoder

Ofte brukte sider

Sørøst-kalenderen Ofte stilte spørsmål Finn et sted å bo Samtaletjenesten Helserefusjon = penger tilbake for helseutgifter Bloggen

Følg oss

Facebook Instagram

Kontakt

(+47) 31 00 90 00 Kontakt oss Presse Våre åpningstider
© 2023 Studentsamskipnaden i Sørøst-Norge Om oss Personvernerklæring
Last ned på Apple App Store Få den på Google Play

Hvilken campus tilhører du?

Søk om studentmidler

Viktig å huske på

  • Budsjett for aktiviteten må lastes opp.
  • Ufullstendige søknader vil ikke bli behandlet.
  • Les retningslinjene for tildeling her.

Informasjon om søker

Om aktiviteten din

0/120

Budsjett for aktiviteten

    Vedlegg

    Utbetaling av tilskudd

    Hei, hva kan vi hjelpe deg med?

    Hva gjelder henvendelsen?

    Hva gjelder klagen?

    Vi vil svare deg så fort vi kan 😊

    • Vi vil svare på henvendelsen din så fort som mulig, og senest innen 24 timer på virkedager.
    • I perioder med stor pågang, slik som rundt studiestart, må det påregnes noe lengre behandlingstid.
    NB! Unngå å skrive sensitiv informasjon i skjemaet.

    Din henvendelse

      Vedlegg

      Samtykke

      I SSNs personvernerklæring kan du lese om hvordan vi behandler dine personopplysninger.

      Logg inn på Min Side

      Ops! Du må være logget inn på Min Side for å sende inn spørsmål om dette.

      Gå til Min Side