Gruppetrening - de ulike timene

Gruppetreningstilbudet utgår sommeren 2020. Vel møtt til høsten!

Vi er opptatt av at alle medlemmer skal ha et gruppetreningstilbud. Velkommen til salen for effektive og varierte treningsøkter!

Sykkel/styrke

30 minutter på sykkelen + 30 minutter styrketrening. Som oftest starter vi på sykkelen og kjører styrkedelen etterpå. Noen ganger snur vi på rekkefølgen og kjører styrkebiten først.
Dette er 60 effektive minutter som gjør sitt til at hele kroppen får en god gjennomgang. Både muskler og utholdenhet. Styrkebiten varierer fra sirkeltrening med egen kropp og kettlebells til styrke med stang. Timen passer alle, uansett nivå.

Yoga (Sivananda yoga)

Sivananda Yoga er en tradisjonell yogaform som passer alle, uansett alder og fysikk. Ved hjelp av solhilsen, og de klassiske og grunnleggende yogastillingene, vil disse timene gi deg sterkere rygg, rettere holdning, økt konsentrasjonsevne og fleksibilitet i alle muskler og ledd. 

Vi bruker også yogiske pusteteknikker som gir bedre og renere lunger, blanserer nervesystemet og gir deg mer energi og mental ro. Yogatimen avsluttes med dyp avspenning og hvile. 

Du bestemmer selv hvor fysisk aktivt du vil praktisere ut ifra din egen styrke og utholdenhet. Vi hjelper deg gjerne med å regulere praksisen slik at den passer akkurat deg.

Ansattmosjon

Dette er de ansattes egen time. Her vil du få en fin kombinasjon av styrke og utholdenhet. Ha med sykkelsko. Timen vil ikke være bygd opp likt hver uke, den passer for alle ansatte uansett fysisk form, og  skal være enkel å følge med på.

Boot Camp

Boot Camp er utholdenhets- og styrketrening for hele kroppen, med fokus på balanse, bevegelighet, eksplosiv- og funksjonell trening. Crossfit-inspirerte workouts og sirkeltrening med god ledelse og masse positiv energi gjør tmen til en effektiv, variert og morsom treningsøkt. Det passer for alle, og øvelsene kan tilpasses både i intensitet, vektbelastning og hvert enkelt individ.