Feil må meldes raskt

Hvis du oppdager feil eller mangler ved boligen, meld fra på Min side.

feil og mangler?
Meld ifra på Min side.

Vi har mange boliger som skal kontrolleres, og vi foretar jevnlige inspeksjoner. Boligene sjekkes også alltid før nye leietakere flytter inn. Til tross for dette kan det være feil og mangler som vi ikke lykkes å registrere. Vi er derfor avhengige av at våre leietakere informerer oss om feil de oppdager.

Reklamasjon om eventuelle mangler eller feil gjøres via Min side i rimelig tid etter innflytt. Leietaker gir samtidig utleier, eller den utleier bemyndiger, rett til adgang til boligen inntil skade/feil er utbedret, (jmf §8 i leiekontrakten).

Videre i leieforholdet må beskjeder og behov for reparasjoner meldes inn elektronisk via Min side. Våre vaktmestere vil ta seg av dette fortløpende.

På Mølla vil Fritzøe Eiendoms driftspersonell utbedre feilen så fort som mulig, eventuelt kontakte deg dersom din henvendelse krever det.

Kritiske feil eller mangler?

Dersom feilen er kritisk eller kan utgjøre en fare for eiendommen eller dens beboere må du kontakte oss på 31 00 90 00 i sentralbordets åpningstider (mandag-torsdag 09:00-20:00, fredag 09:00-16:30).

Utenom sentralbordets åpningstider kan du ringe driftsleder, Robert Strøm, på 958 35 690 eller driftsleder, Jan Kenneth Tjønnås, på 913 13 731.

Ved ulykker, brann eller akkutte hendelser, ring nødnummer:

Brann 110
Politi 112
Ambulanse 113

Takk for at du hjelper oss!